پروسه بایومتریک کارمندان وزارت ترانسپورت رسما آغاز گردید

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۴ - ۱۳:۵۸
Biometric

پروسه بایومتریک کارمندان وزارت ترانسپورت رسما آغاز گردید

 پروسه درج نمودن اطلاعات کارمندان خدمات ملکی وزارت ترانسپورت در هماهنگی و همکاری با کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی با ثبت نمودن اطلاعات وزیر ترانسپورت و رهبری این وزارت در سیستم به گونه رسمی آغاز گردید.

انجنیر یما یاری وزیر ترانسپورت جمهوری اسلامی افغانستان ضمن یاد آوری حادثه المناک سال گذشته بالای کارمندان وزارت فوایدعامه پیشین و اتحاف دعا به روح شهدا گفت: کارمندان این اداره با سپری نمودن یک حادثه تروریستی روحیه همکاری با نظام و تعهد به وظیفه را از دست نداده و با تمام توان در راه خدمت به وطن و تطبیق پروژه ها تلاش مینمایند که قابل تمجید و ستایش است.

آقای یاری افزود با تلاش خستگی ناپذیر کارمندان وزارت ترانسپورت در تمام بخش ها در سال جاری بالاتر از 90 فیصد بودجه انکشافی این وزارت در تطبیق پروژه ها به گونه مؤثر به مصرف رسیده است.

وزیر ترانسپورت گفت: مطابق به هدایت جلالتمآب رئیس جمهوری کشور در قسمت نهادینه ساختن سیستم ها و به ادامه آوردن اصلاحات بیشتر در اداره، ما امروز شاهد افتتاح پروسه بایومتریک کارمندان خدمات ملکی هستیم که درج نمودن اطلاعات آنها در این سیستم یکی از ضرورت های مهم عصر کنونی می باشد.

وی اضافه نمود که وزارت ترانسپورت در راستای تامین شفافیت و نشر اطلاعات قبلاً سیستم مدیریت معلومات پروژه ها (PMIS) ایجاد نموده است و به خاطر ساده سازی پروسه ها در قسمت توزیع جواز سیر و جواز رانندگی گام های عملی برداشته است.

احمد مسعود توخی رئیس عمومی اداره خدمات ملکی گفت: نظر به هدایت مقام عالی ریاست جمهوری ما سیستم (HRMIS) را که یک سیستم معیاری و مکمل بخاطر درج معلومات امور ذاتی کارمندان ادارات می باشد ایجاد نموده ایم.

به گفته وی مطابق این سیستم تمام اطلاعات کارمندان خدمات ملکی ادارات درج سیستم می گردد که با استفاده از آن از وجود کارمندان خیالی و فساد در ادارات جلوگیری می شود.

همچنان زرغونه اسلمی مسوول سیستم (HRMIS) اداره مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی در مورد بخش های مختلف این سیستم معلومات مفصل ارایه نمود.

در اخیر آقای توخی از همکاری همه جانبه وزارت ترانسپورت در تمام پروسه ها اظهار سپاس و قدر دانی نمود

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۷ - ۱۱:۱۰
Background image

کنترول کرایه مسافر بری

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری به صورت جدی توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی جریان دارد. 

معلومات بشتر در صفحه یوتیوب وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https:/. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۰ - ۱۰:۳۲
Background image

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

دوشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۸ - ۱۴:۳۵
Background image

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https://www.youtube.com/watch?v=lGyM2a3Yj38

BACK TO NEWS