سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۷ - ۹:۴۵
Background image

محترم امام محمد وریماچ معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت، در راس یک هیئت به نماینده گی دولت افغانستان بمنظور اشتراک در محفل تجلیل از روز (چابهار) عازم جمهوری اسلامی ایران گردید.

ایشان در جریان سفر شان به تهران با محترم نصیر احمد نور سفیر افغانستان مقیم تهران دیدار نمود. 
در این نشست آقای وریماچ در مورد سفر شان به جمهوری اسلامی ایران صحبت نموده خواستار تدویر. . .

یکشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۵ - ۹:۴۱
Background image

نشست مشترک ادارات ذیدخل جهت رسیده گی به مشکلات مرزی میان جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری اسلامی ایران در وزارت ترانسپورت دایرگردید.

جلسه مشترک تحت ریاست محترم امام محمد وریماچ معین مالی واداری وزارت ترانسپورت با اشتراک نماینده گان وزارت های امور خارجه، دفاع ملی، مالیه، صنعت و تجارت، فواید عامه و اطاق تجارت و صنایع. . .

چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۱ - ۱۰:۱۳
Background image

جلسه شورای عالی تصدی ملی بس تحت ریاست محترم امام محمد وریماچ دایرگردید.

این جلسه که با اشتراک نماینده گان محترم وزارت های مالیه و اقتصاد در دفتر کاری معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت دایرگردید
ابتدا آقای وریماچ ضمن ابراز خوش آمدید به اشتراک کننده گان جلسه،. . .

دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۴
Background image

محترم امام محمد وریماچ معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت با جمعی از مسولین شرکت های ترانسپورتی دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست ابتداء معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت در مورد برنامه های این وزارت پیرامون عرضه خدمات ترانسپورتی معلومات دادند. سپس نمایندگان شرکت های ترانسپورتی دررابطه به مشکلات شان در. . .

یکشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۵۷
Background image

اعلان داوطلبی (29) قلم رنگباب پرنتر و ماشین های فوتوکاپی.

 

وزارت ترانسپورت، ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی(29) قلم رنگباب پرنتر و ماشین های فوتوکاپی مورد ضرورت وزارت دارای شماره تشخیصیه (MOT/NCB/G/OB/98/003) . . .

دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۵
Background image

ارسال اولین محموله آزمایشی افغانستان به کشور هندوستان از طریق بندر (چابهار )

جلسه كه به منظورهماهنگی بیشتر در قسمت ارسال اولین محموله آزمایشی افغانستان به هندوستان و برگشت آن و نیز ترانزیت به کشور های آسیای میانه از طریق سرحد نیمروز الی بندر چابهار و از این بندر. . .

شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۵:۱
Background image

محترم ويس سلطاني رئيس عمومي ترانسپورت زميني جهت بازديد از وضعيت ترانسپورت و نيازسنجي به ولايت سمنگان سفر نموده با محترم صفت الله سمنگاني معاون و سرپرست مقام ولايت ملاقات نمود.

 

محترم ويس سلطاني رئيس عمومي ترانسپورت زميني جهت بازديد از وضعيت ترانسپورت و نيازسنجي به ولايت سمنگان سفر نموده با محترم صفت الله سمنگاني معاون و سرپرست مقام ولايت ملاقات نموده از. . .

شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۹:۳۷
Background image

به اساس هدايت رهبري وزارت ترانسپورت، محترم ويس سلطاني رئيس عمومي ترانسپورت زميني در جريان سفرشان به ولايت بلخ، بعداز ملاقات با روسا و مسولين شركت ها و اتحاديه هاي ترانسپورتي، جهت نيازسنجي و ايجاد تسهيلات و كنترول از تمام بنادر ترانسپورتي ديدن نمود.

آقاي سلطاني بعد از شنيدن مشكلات و پيشنهادات مامورين در بخش عرضه خدمات ترانسپورتي، جمع آوري عوايد ترانسپورتي و ايجاد سيستم ها جديد ترانسپورتي به رئيس تنظيم ترانسپورت بلخ وظيفه سپرد تا به. . .

شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۹:۳۰
Background image

محترم ويس سلطاني رئيس عمومي ترانسپورت زميني به منظور رسيده گي به مشكلات ترانسپورتي، و ايجاد هماهنگي هاي بيشتر در قسمت فعاليت شركت هاي ترانسپورتي به ولايت بلخ سفر نموده با مسولين و نماينده گان شركت ها و اتحاديه هاي ترانسپورت ملاقات نمود.

در اين ملاقات نماينده گان شركت و اتحاديه هاي ترانسپورتي، اصلاحات و تغيرات به ميان آمده اخير و تسهيلات در وزارت ترانسپورت استقبال نموده، مداخلات اشخاص غير مسول، نبود ترمينال معياري و. . .

شنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۹:۷
Background image

محترم ويس سلطاني رئيس عمومي ترانسپورت زميني، به اساس هدايت رهبري وزارت ترانسپورت، به منظور رسيده گي به مشكلات ترانسپورتي به بندر حيرتان سفر نموده با مسولين شركت هاي ترانسپورتي ملاقات كرد.

ابتدا آقاي سلطاني هدف سفر شان را جهت رسيده گي به مشكلات شركت هاي ترانسپورتي و ايجاد تسهيلات به تجار ملي و سرمايه گذاران در اين بندر عنوان نموده، از آنان تقاضا كرد تا مطابق قانون. . .