دیدار معاونین اداره ملی سرکها با شماری از نمایندگان مردم جوزجان در ولسی جرگه و بزرگان قومی ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۸/۸/۲۲ - ۱۳:۴۹
eshchi

احمد جاوید همدرد معاون مالی و اداری اداره ملی سرکها در حالیکه محمد حامد علمی انجنیر ارشد اداره ملی سرکها حضور داشت با شماری از نمایندگان مردم جوزجان در ولسی جرگه و مسؤل شرکت قراردادی پروژه داخل شهر شبرغان و بزرگان قومی ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان بطور جداگانه دیدار و گفتگو نمود.
در دیداریکه معاونین اداره ملی سرکها با وکلای مردم جوزجان داشتند روی اهمیت و پیشرفت کار ساختمان سرک حلقوی شهر شبرغان بحث نموده، چالش های که باعث عقب مانی کار پروژه شده است را مورد بررسی قرار دادند.
مسؤل شرکت قراردادی در مورد مشکلات پروژه و عقب مانی کار آن گزارش مفصل به اشتراک کنندگان جلسه ارایه نمود.
در این جلسه فیصله بعمل آمد تا رسیدن فصل زمستان شرکت قراردادی مکلف است تا اسفالت سرک را آغاز نموده و در زمینه تطبیق پروژه و حل مشکلات محیطی وکلای شورای ملی همکاری همه جانبه مینمایند.

همچنان آقای همدرد با شماری از بزرگان قومی ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان دیدار نمود که آنها خواهان حفظ و مراقبت و پاک کاری سرک های کران و منجان الی راه ولایت پنجشیر و حفظ و مراقبت سرک اشکاشم- شهدا و الی کوتل آغرده گردیدند.
در این دیدار معاون مالی و اداری گفت: حفظ و مراقبت سرکها و تدابیر قبل از رسیدن فصل زمستان جز اولویت کاری اداره ملی سرکهای وزارت ترانسپورت میباشد.
وی اضافه نمود بدخشان از جمله ولایات پر نفوس کشور بوده و ما تلاش میکنم تا در جریان زمستان امسال راه مواصلاتی را بروی هموطنان عزیز ما باز نگهداریم.

معاون مالی و اداری به بخش های مربوطه هدایت داد در صورتیکه سرک های متذکره شامل پلان زمستانی نباشند هر چی عاجل در قسمت شامل شدن آن اقدام نمایند تا مشکلات هموطنان عزیز مان حل گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۷ - ۱۱:۱۰
Background image

کنترول کرایه مسافر بری

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری به صورت جدی توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی جریان دارد. 

معلومات بشتر در صفحه یوتیوب وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https:/. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۰ - ۱۰:۳۲
Background image

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

دوشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۸ - ۱۴:۳۵
Background image

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https://www.youtube.com/watch?v=lGyM2a3Yj38

BACK TO NEWS