سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۸ - ۱۳:۵۶
Background image

بر اساس گزارش تحلیلی کمیسیون محترم دسترسی به اطلاعات در برنامه حساب دهی دولت به ملت، وزارت ترانسپورت در میان ادارات دولتی افغانستان، در رده عالی قرار گرفته است.

بنابر گزارش متذکره کمیسیون محترم دسترسی به اطلاعات، اداراتی که بیشتر از 70 در صد شاخص ها را رعایت نموده در کتگوری عالی معین شده اند. وزارت ترانسپورت نیز شاخص¬های تعیین شده از جانب. . .

دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۳۱ - ۱۵:۰
Background image

اعلان داوطلبی تهیه و تدارک کمره های امنیتی مورد ضرورت وزارت.

وزارت ترانسپورت از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک کمره های امنیتی مورد ضرورت وزارت دارای شماره تشخیصیه (MOT/NCB/G/OB/1400/003) اشتراک نموده و . . .

دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۳۱ - ۱۴:۵۵
Background image

اعلان داوطلبی تهیه و تدارک کمپیوترباب و پرنترباب مورد ضرورت وزارت ترانسپورت.

وزارت ترانسپورت از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک کمپیوترباب و پرنترباب مورد ضرورت وزارت ترانسپورت دارای شماره تشخیصیه (MOT/NCB/G/OB/1400/002) . . .

دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۳۱ - ۱۴:۵۰
Background image

اعلان داوطلبی تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی معلوماتی (لایسنس فایروال و تجهیزات شبکه) مورد ضرورت وزارت ترانسپورت.

وزارت ترانسپورت از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک  وسایل تکنالوژی معلوماتی (لایسنس فایروال و تجهیزات شبکه) مورد ضرورت وزارت ترانسپورت دارای . . .

شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۹ - ۱۱:۱۶
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت ترانسپورت در نظر دارد پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی معلوماتی سیستم ویدیو کنفرانس مورد . . .

شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۹ - ۱۱:۱۱
Background image

اعلان مجدد داوطلبی پروژه تهیه و تدارک پرزه جات وسایط مورد ضرورت ترانسپورت.

وزارت ترانسپورت از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک پرزه جات وسایط مورد ضرورت وزارت ترانسپورت دارای شماره تشخیصیه (MOT/NCB/G/OB/1400/011) . . .

شنبه ۱۴۰۰/۳/۲۹ - ۱۱:۶
Background image

اعلان داوطلبی تهیه و تدارک تیل وسایط، سیستم مرکز گرمی و جنراتور های وزارت.

وزارت ترانسپورت از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تهیه و تدارک  مقدار 39,377.5 لیتر تیل دیزل نوع (L02-62) و مقدار 56,000 لیتر تیل پطرول نوع (95A) مورد ضرورت . . .

چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۹ - ۱۵:۱۸
Background image

سپاس‌گزاری

امروز پارلمان کشور جلسه‌ای استیضاح بنده را برگزار نمود، که خوش‌بختانه دوباره اعتماد این خانه و نمایندگان با عزت‌اش را به دست‌آوردم.

جادارد از همه نمایندگان با عزت به ویژه آنهای که. . .

صحبت های قدرت الله ذکی وزیر ترانسپورت و ارایه پاسخ به سوالات نماینده گان محترم مردم افغانستان در تالار ولسی جرگه مورخ 17 جوزا 1400.

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۳/۱۱ - ۱۶:۳
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت ترانسپورت در نظر دارد پروژه تهیه و تدارک قرطاسیه باب و مواد تنظیفاتی مورد ضرورت وزارت . . .