تعمیر اداری ریاست خط آهن و چند پروژه انکشافی دیگر رسماً افتتاح و به بهره برداری سپرده شدند

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۳۹۸/۵/۲۴ - ۹:۱۳
edary

در سفر رسمی انجنیر یما یاری وزیر ترانسپورت جمهوری اسلامی افغانستان به ولایت هرات در حالیکه عبدالقیوم رحیمی والی هرات، مسوولین مرکز و ولایت حضور داشتند، تعمیر اداری ریاست خط آهن و چند پروژه انکشافی دیگر با قطع نوار رسماً افتتاح و به بهره برداری سپرده شدند.

در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود وزیر ترانسپورت گفت: به اساس فرمان 116 مقام عالی ریاست جمهوری، وزارت ترانسپورت پیشین، اداره خط آهن، اداره هوانوردی ملکی و ریاست عمومی ترافیک وزارت امور داخله با وزارت فوایدعامه قبلی ادغام و ایجاد واحد اداری مرکزی جدید تحت عنوان وزارت ترانسپورت تشکیل گردید که باعث هماهنگی و همکاری بیشتر نهاد های سکتوری گردیده است.

آقای یاری در افتتاح و بهره برداری تعمیر ریاست خط آهن ولایت هرات گفت: این تعمیر در چهار طبقه با هزینه 40 میلیون افغانی از بودجه انکشافی حکومت افغانستان اعمار گردیده است که دارای 25 دفتر کاری، سالون کنفرانس، طعام خوری ومهمانخانه می باشد.

وزیر ترانسپورت گفت: ریاست خط آهن ولایت هرات که جدیداً تاسیس گردیده مسئولیت اعمار، بهره برداری و حفظ و مراقبت خطوط آهن بندر تورغندی و چاه سرخ – هرات را بر عهده دارد.

تعمیر متذکره در مکانی از شهر باستانی هرات اعمار شده است که با اتصال خطوط آهن ملی و منطقوی غرب کشور در شهر هرات مدیریت، ارائه خدمات تخنیکی و اداری با سهولت بیشتر فراهم نماید.

همچنان در این سفر سرک از پایان آب الی بشران به طول 20 کیلومتر به قیمت بیشتر از 252 میلیون افغانی، سرک مناره ها الی قریه نقره به طول 9 کیلومتر طول با هزینه نزدیک به 196 میلیون افغانی، سرک بایپاس بند سلما به طول 8 کیلومتر با هزینه بیشتر از 164 میلیون افغانی، حفظ و مراقبت دوره ای 4 کیلومتر سرک هرات – اسلام قلعه با هزینه بیشتر از 27 میلیون افغانی کار شان تکمیل گردیده بودند افتتاح و به بهره برداری سپرده شد و کار جغل اندازی سرک هرات الی چشت شریف به طول 30 کیلومتر که از دشت زمان آباد الی مار آباد امتداد می یابد به قیمت 10 میلیون افغانی آغاز گردید.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۷ - ۱۱:۱۰
Background image

کنترول کرایه مسافر بری

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری به صورت جدی توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی جریان دارد. 

معلومات بشتر در صفحه یوتیوب وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https:/. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۰ - ۱۰:۳۲
Background image

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

دوشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۸ - ۱۴:۳۵
Background image

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https://www.youtube.com/watch?v=lGyM2a3Yj38

BACK TO NEWS