در هفته آینده پنج بندرترانسپورتی کابل با سیستم بانکی وصل گردیده و تمام تکس ها و عواید ترانسپورتی از طریق بانک ملی افغان جمع آوری و به حساب دولت افغانستان واریز میشود.

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۳۹۸/۳/۲۵ - ۱۰:۸
bank1

نشست مشترک که میان محترم امام محمد وریماچ معاون مالی واداری و وارسی کننده اداره ترانسپورت جاده و محترم عبدالعزیز بابکرخیل رئیس هیئت عامل بانک ملی افغان برگزار گردید. ایشان در رابطه به بانکی سازی جمع آوری عواید ترانسپورتی در بنادر و بخش های مختلف اداره ترانسپورت جاده از طریق بانک ملی افغان صحبت نمودند .
آقای وریماچ گفت: به اساس تعهدات رهبری وزارت ترانسپورت و مطابق قانون ترانسپورت جاده به منظور جمع آوری شفاف عواید ترانسپورتی از طریق بانک ها و ایجاد سیستم های الکترونیکی در تمام بنادر و بخش های عایداتی، اداره ترانسپورت جاده در نظر دارد تا با استفاده از بانکداری نوین این بنادر را با سیستم بانکی بانک ملی افغان وصل نموده و از این طریق عواید ترانسپورتی را جمع آوری نماید و به همین منظور از رئیس بانک ملی خواست تا در قسمت عملی نمودن این برنامه ها همکاری های همه جانبه تخنیکی را با این اداره داشته باشند.
در همین حال آقای بابکرخیل، از اقدام رهبری وزارت ترانسپورت در راستای جمع آوری عواید ترانسپورتی از طریق بانک ها استقبال نموده و آماده گی کامل شانرا جهت تطبیق این برنامه در مرکز و ولایات کشور با هماهنگی ادارات ذیدخل اعلام داشته، به مسولین مربوطه هدایت داد تا تمام آماده گی ها را در مرکز و ولایات جهت ایجاد نماینده گی بانک ملی در این بنادر روی دست گیرند.
قابل ذکر است که اداره ترانسپورت جاده به منظور جمع آوری شفاف عواید ترانسپورتی، ایجاد سیستم های الکترونیکی و پاسخ دهی به مردم با بانک ملی افغان تفاهم نامه ی را به منظور ایجاد نماینده گی این بانک در بنادر و بخش های عایداتی جهت جمع آوری عواید ترانسپورتی به امضا رساند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۷ - ۱۱:۱۰
Background image

کنترول کرایه مسافر بری

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری به صورت جدی توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی جریان دارد. 

معلومات بشتر در صفحه یوتیوب وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https:/. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۲/۱۰ - ۱۰:۳۲
Background image

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

د ټرانسپورټ او هوايي چلند وزارت لخوا د ځینو بهرنیو سکتورونو لنډمهاله بیې وټاکل شوې.

دوشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۸ - ۱۴:۳۵
Background image

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

نظارت و کنترول از لایحه کرایه وسایط نقلیه مسافربری توسط مسئولین وزارت ترانسپورت و هوانوردی

https://www.youtube.com/watch?v=lGyM2a3Yj38

BACK TO NEWS